Tepemizden tırnağımıza kadar hayatı yaşamaya meftun taraflarımıza rağmen, bir insanın kafasına silahı dayattıran şey,anlam bulamamak mı? Yoksa anlam kargaşası mı? Sadece kendin olmak ne zor.. Ne zor yalnızca, öylesine var olmak... Toplumun o kaygan, ipeksi teninde bir sivilce muamelesi görmeden,onun anlamsız kavgalarına alet olmadan,sessizce âşık olmak, yaşamak,nefes almak ne güç! Bu güçlük içinde hala tutunmak birşeylere...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖