İnsanın yüreğinin iyi olması için akla ihtiyacı yoktur. Bana zaten bu ikisi pek olmuyor gibi geliyor. Gerçekten akıllı bir adama bakıyorsun, hiç de iyi biri olmadığını görüyorsun...
Yaşayan büyük değerlerimizden olan Ömer Zülfü Livaneli'nin büyük bir hayranı olarak sizlere kısacık düsüncelerimden bahsetmek istiyorum.
Livanelinin kalemi sade ve akıcı bir dil kullanmakta. Bu eseri okurken gözlerim doldu, hatta bir köseye gidip ağladım desem yalan olmaz. Bahsedecek okadar çok sey var ki, hayatta en degerli seyimiz olan zamanı sizlerden çalmak istemiyorum.
Hakkında çok şey söylenebilecek fakat benim konuşmaya başlarsam bitiremeyeceğim bir eser olmak üzere 3 günde 300 sayfa okudum. Bir hafta içinde ancak bitirebilirim. Çünkü sindirerek ilerlemeyi daha uygun gördüğüm bir kitap. Uzun lafın kısası İyiki varsın Oguz Atay