Doğum günün için hazırlandığımı söyleyemem. Uykum her zamankinden bile kötüydü, kafam kaynıyor, gözlerim yanıyor, şakaklarımda bir ağrı, hepsinin üstüne bir de öksürüğüm var. Öksürmeden senin doğum gününü kutlayamam. Neyse ki bunu yapmam gerekmiyor, senin gibi birinin var olduğunu hiç düşünmemiştim. Bu dünyada var olduğun için teşekkür ederim.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
" ... Artık ayrılmamız lazım. dediğim gibi, sana en küçük bir faydam olacağını bilsem her şeye tahammül eder ve kalırdım. Halbuki selametinin yalnızlıkta olduğunu görüyorum. Hâlâ, bugün bile şuna kâniim ki, bir müddet daha bocaladıktan sonra yolunu bulacaksın, fakat yalnız olman lazım. Herhangi bir insanın, ayaklarına dolaşmaması lazım… Ne olurdu? Birbirimize bir kaç sene sonra tesadüf etmiş olsaydık! O zaman hayatımız belki bambaşka bir şekil alırdı. O zaman sana tabi olur ve bundan zevk duyardım. Fakat şimdi, hiçbir faydası olmadığını bile bile yanlış ve manasız bulduğum şeylere oyuncak olmak bütün sevgime rağmen imkansız... "