Kitap 2 öyküden oluşuyor birinci öykü "Bulgar Kızı"ndan hiçbir şey anlamadım. Öykünün ne başı vardı ne sonu, İkinci öykü "Talas'ın Kıyısında" güzeldi. Değişen dünyaya bazen ayak uydurmak gerekir ve sürekli "ben bilirim" kalıbından kurtulmak gerektiği sonucuna vardım öyküde. Tavsiye eder misiniz diye sorarsanız zaten 60 sayfalık kitap okuyun gitsin...
1927'de basılmış bir polisye romanı. Olay örgüsü çok iyi işlenmiş. Bazı yerler mantığına sığmasada görmezden geldim. Yazar okuyucuyu İstanbul'un nerdeyse bütün semtlerinde dolaştırıyor. Mehmet Rauf'un kitaplarını genelde sıkıcı bulurum. Bu kitap ise yazar ile ilgili fikirlerimin değişmesine sebeb oldu. Ben beğendim. Tavsiye ederim.
DefineMehmet Rauf · Antik Kitap · 20133,345 okunma