seren

seren
@seronikaa
Gelecekse beklenen ,beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen: o hayat YAŞAMAYA bedeldir.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yanlızın odasında ikinci bir yanlızlıktır ayna.
Gece midir insanı hüzünlendiren, Yoksa insan mıdır hüzünlenmek için geceyi bekleyen? Gece midir seni bana düşündüren, Yoksa ben miyim seni düşünmek için geceyi bekleyen?
Hayatın başı ve sonu belliydi; hiç olmazsa ortasını kaçırmamalıydım
Dili tutulmuştu duvar dibindeki sardunyaların.Hele güller! Nasıl olmuştu da yitirivermişti renklerini kokularını?
Sayfa 127