seren

seren
@seronikaa
Gelecekse beklenen ,beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen: o hayat YAŞAMAYA bedeldir.
Reklam
Yanlızın odasında ikinci bir yanlızlıktır ayna.
Gece midir insanı hüzünlendiren, Yoksa insan mıdır hüzünlenmek için geceyi bekleyen? Gece midir seni bana düşündüren, Yoksa ben miyim seni düşünmek için geceyi bekleyen?
Hayatın başı ve sonu belliydi; hiç olmazsa ortasını kaçırmamalıydım
Dili tutulmuştu duvar dibindeki sardunyaların.Hele güller! Nasıl olmuştu da yitirivermişti renklerini kokularını?
Sayfa 127