Serra

"Yanımda olmanı istiyorum diyemediğim için bu yağmur içimi ıslatıyor dediğimi nasıl anlamaz? Düpedüz sarıl bana dedikten sonra sarılmanın ne anlamı kalır?"
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Kitap bir limandı benim için. Kitaplarda yaşadım. Ve kitaplardaki insanları sokaktakilerden daha çok sevdim."
''ölüm var arkadaş, ölüm. şu köşkün sahibi de ölecek. şu horoz da''
"keşke tanımasaydım" dediğim hiç kimse olmadı benim. 'Keşke beni tanımasına izin vermeseydim' dediklerim oldu."
İnsanoğlunun arada sırada uydurmaya bayıldığı hayali itirazlar olmasa her şey ne kadar kolay yoluna girerdi. Çocukluktan beri yapmak istediğimiz bir sürü şeyi yapmaktan, sadece etrafımızdakiler 'bu işi yapamaz' dediği için, kim bilir kaç kere vazgeçmişizdir...
Sayfa 18