Sessiz çığlık

Sessiz çığlık
@sessizz
Benimki benim,seninki de senin! Bu şeriattır.‘Seninki senin,benimki de senin!Bu tarikattır. Ne benimki benim ne de seninki senin. Herşey AIIah’ın! Bu da hakikattır!
Din
Reklam
"Bazen önemli olan, birçok kimse tarafından sevilmek değil, sadece kendimizi içten içe seven, ruhumuzu okşayan birisinin olmasıdır. Yoksa yine de insan yalnızlıktan kurtulamaz. "