Sana çok büyük bir önyargıyla başladım. Hatta başlamamak için kim bilir kaç kitap okudum, bir bilsen 🙂↕️
Ama insan, en çok da beklentisizce başladığı şeylere hayran kalmıyor mu zaten?
Uzun zamandır hiçbir kitaba böyle tutulmamıştım. Okurken bitmesin diye yavaş okumamış, her cümlesini kalbimde eritmemiştim.
Her şeyin bir zamanı var derler ya… Eğer seni geçen sene okusaydım, belki de benim için sıradan bir romandan öteye geçemezdin.
Ama hayat, bana başka bir yüzünü gösterdi. Allah, hislerimi derin bir süzgeçten geçirdi; kalbimi arındırdı.
Geçmişimin benim bile hatırlamadığım yaralarını sardı, bana bambaşka bir kapı araladı. Bildiğimi sandığım her şeyin, aslında O’nun elinde olduğunu hatırlattı.
Belki de bu yüzden dokundun bana bu kadar derinden.
Bazen Azam oldum, bazen Zehra, bazen de Setterhan…
Nar Ağacı’m, sana yazacak daha o kadar çok şeyim var ki…
Benim için hep özel kalacaksın. 🍂