SEUFYL

SEUFYL
@seufyl
Dürüst olmam gerekirse, atalarımızın pek övünülecek bir yanı yoktu. Demek istediğim, savaşlar ve bozulmuş bir gezegenle, bizi içinde bıraktıkları durum ortadaydı. Kendilerinden sonra gelecek insanları hiç umursamadıkları açıkça belliydi.
Reklam
Korkunun olduğu yerde aşk yok. Cesarettir sevmek!
Sayfa 220 - Everest Yayınları, 11. Basım, Mayıs 2015.·Kitabı okudu
Edebiyat
Susuyorum
Susuyorsam Unuttuğumdan değil Sevdiğimden susuyorum Özlediğimden en çok Kandığımdan değil Yandığımdan susuyorum Sana susuyorum yalnız Bak yine susadım Susuyorum Sustum
Sayfa 84
Şiir
Alıntıdır
Nietzsche diyor ki; "İnsanın kendine dayanabilmesi ve boşluğa düşmemesi için kendini gerçekten sevmesi gerekir." Her şey insanın kendini sevebilmesi ile başlar. Çünkü içinde olmayan şeyi başkasına veremez insan. Çünkü boşluğa düşmemek için kendine tutunabilmelidir en çok.
Edebiyat