Seval

Seval
@sevalktrg
Ben kitaplardan ibaretim.
Bende bana benzeyen ama beni dinlemeyen bir ben daha yaşıyordu sanki..
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
İlginçtir ki sokaklarda çoğu pişmanlıklarla dolu arkadaşlarımdan sıkıldığım halde, kitaplarda tanıdığım insanlardan şimdiye dek hiç pişmanlık duymadım.
Bir gün dünya yeterince hazır olduğunda ve üzerinde yeteri kadar iyi insan yaşadığında göğümü açıp gökyüzüne yükselmesine izin vereceğim
Einstein haklıydı, zaman görecelidir, keyfim yerindeyse bu uzun yol sadece birkaç dakikamı alıyor, ama onu hatırladığımda yol bitmek bilmiyordu.
zaten insanın yaşadıklarından çok düşündükleri çıldırtırmış.