Benim hastalığımın kalıtımsal olmadığını düşünüyorum Nevresçim. Bunun soyaçekimle filan ilgisi yok. O kadar çok kötülükle, o kadar cok acıyla, o kadar cok alçaklıkla karşılaşıyoruz ki, sanırım zihnimiz hepsini unutmak istiyor. Yoruluyoruz evladım, insan denen bu iki ayaklı yaratığın o ipe sapa gelmez ruhuyla ugraşmak bitiriyor bizi. Bence Alzheimer'ın temelinde bu var. Unutmak isteği ...
Ama geçmemişti, geçmeyecekti, hep içimde, derinlerde bir yerde duracaktı. Ne kadar unutmak istersem isteyeyim, ne kadar çabalarsam çabalayayım, fırsatını bulunca yeniden hatırlatacaktı kendini.