"Seni böyle sevdiğimi bilemezler Bilseler de bilemezler" İbrahim Karaca
1000Kitap
"Sen benim hafızamda başıma gelen en güzel şeysin ve kalacaksın... Sana bu sözleri yazarken seni ne kadar sevdiğimi fark ediyorum... Belki yakında görüşürüz...!! Neyse, buradasın... Her zaman orada olacaksın... Bir yerde nefes aldığını biliyorum ve bu zaten çok fazla... Seni seviyorum..." Marc Levy
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Modern ev içi fotolarına bakmayı sevdiğimi anladım. İnşaatçı kuzenim yaptığı evleri paylaşıyor, hepsine zevkle bakıyorum 😂😂
Hayata Dair
Vazgeçmek diye bir şey var, Hani dünyaları gözünün önüne serseler, Gözünde yoktur. Hani tüm metre karelere sahip olsan da, Gözünün ucuyla bakasın yoktur, Hani bazı şeyleri çok istersin ama zamanla bir bir yok olurlar yüreğinde, Hani geceleri düşündüğün şeyler artık aklına bile gelmez, Hani insanın yüreğinde de mevsimler vardır. İstekleri, hayalleri, zamana bıraktıkları, Ama sonra işte vazgeçersin, bahar gibi filizlenirler, ama sonbahar yaprakları gibi sessizce dökülürler. Hani hayatında üzen şeylerin izi bile kalmaz, Vazgeçmek işte tam olarak böyle bir şey. İşte öyleyim, Ne gözümde var, Nede gönlümde senden gayrı hiçbirşey. Hayatta iki vazgeçilmezim var, Birisisin! Ne vazgeçerim nede vazgeçmek isterim. Seni ne kadar sevdiğimi ve benim için ne kadar kıymetli olduğunu çok iyi biliyorsun. Bir gün çıkıp da Sen benim için değersizsin desem, gözlerimin de, dilimin de yalan söylediğini anlarsın. Çünkü insan sevmediğinin gözlerine böyle bakamaz. İnsan değersiz gördüğünün sesini özlemez. Ben seni severken içim titriyor. Bir yere gitmek istemiyorum. Sanki dünya dönsün ama biz olduğumuz yerde kalalım istiyorum. Kalalım öylece herkes bir bir gitsin ama sona biz kalalım.
Alıntı
Her şey biter, herkes unutulur. Ben seni kaç kere sevdiğimi unuttum.
Müzik
Her şey biliyor her şey Sen biliyor musun bakalım Seni nice sevdiğimi? Üstüne titrrediğimi? Geldiğimi? Gittiğimi
1000Kitap