Dünyaya bir daha gelsem sevgilim, Arar bulurum yine seni severimm.. Cenneti değişmem saçının teline, Ömrümün yettiği kadar seni severim..🖤
Alıntı
Ben kim miyim?
İÇERİK COK TATLI OLMUS ELINIZE SAGLIKK🥰ay biz böyle aile gibi olduk yaa🫶🥹 Öhöm.. Sıcak bir temmuz sabahi... Tamam tamam saka kdgsldndo. 13 temmuz doğumluyum burcum yengeç yükselenim de yengeç. Burcumun özelliklerini gösteriyorum. En azindan arkadaslarim böyle söylüyorlar. Hogwarts binam Gryffindor ama geçenlerde bi taneside Ravenclaw çıktı Mıntıkam 7. mıntıka kereste çıktı olur valla ben okeyimm ağır iş severimm (dkdhodnfic az önce yaptım) Winx perim Flora ama onun kadar narin değilim 🥲 My little pony kesinlike apple jackk Disney prensesim merida ya da moana olabilir En sevdigim dizi (ben daha o havali klasik dizilerden izleyemedim ünide izliycem insallah) Talihsiz serüvenler dizisi kendisi benim safe placeim birde arcanei katabilirim. En sevdigim animasyon buz devri ama otel transilvanya, minyonlar, shreki de cok severim. Hobilerim farketmissinizdir ksgdodnfo kitap okumayi cok severim. Video oyunlarini oynamasinida izlemesini de cok severim. Özellikle minecraft a bayılırım. Resim cizmeyi -her ne kadar aşırı bir yeteneğim olmasada-severim. Grubumun müziklerini dinlemeyi cok severim. Araştırmayı, öğrenmeyi cok severim. Belgesel-ozellikle hayvan belgeselleri ve uzay hakkinda olanlar-bayilieim. En sevdigim kitap #k:1614.Ama ikinciyi secemem o kadar cok var ki. Üşenmesem yazardim. Nefret ettiğim şeyler En başta Atatürk düşmanları İkincisi Türk düşmanları Şimdi öznel olanlara gecebiliriz🥰 Yalan, güvensizlik ve benzeri olaylar beni cok geriyor ve üzüyor. Özellikle su arkamdan konuştun olayı... Insanlar hakkinda yanlış düşünmek sonra o kadar üzülüyorum ki... VERİLEN SÖZLERİN TUTULMAMASI... (Promises are nothing more than fleeting thoughts)

katniss everdeen☆

@rue_flowers
·
BEN KİMİMM???
ben bunu Hayruş ✮⋆˙ dan gördüm o da filepenyez ✯ ve Sȳzaerys•’dan görmüş çok güzel bi içerik olmuş hepsinin ellerine sağlıık 💖 7 aralık da doğdumm.yay burcuyum ,hayatımda benle aynı gün doğan sadece bir kişiyi tanıyorumm o da ۶ৎ Ophelia🫶🏻💖 en sevdiğim dizi prison break ,en sevdiğim animasyon rapunzel ,ınside out ve ejderhalı nasıl eğitirsiin 🤗 hobilerimi söyliyim 🐽 9 yıldır voleybol oynuyorum (hiç sevmiyom böyle söylemeyi 😭☺️)neyse resim çizmeyi çok severim özellikle tuvale başkaa anı olsun diye video çekmeyi,arkadaşlarıma küçük hediyeler almayı ve yapmayı da severimm 💝 en sevdiğim kitaplar Percy Jackson ve Yunan Tanrıları serisi ben bu seriyi 14 yaşımdayken acayip kafaya takmıştım 7/24 okuyordum hala öyleyim ama çok cıvıtmadan 💕 NEFRET ETTİĞİM ŞEYLEER😭 insanların birbirini şaka bile olsa zorbalamasından NEFRET ederiim yemek yerken yemeğin şapırdatılması biri bir yiyeceği yerken birbirlerine ikram etmemesi ıspanak ,pırasa ve balıık.🤮(o kadar çok şeyden nefret etmiyormuşum yaa)💖🐽 tavşan ve köpekleri çooook severiim başkaa en sevdiğim yemek mantı ve saarmaaa 😋 küçükken ressam olmak isterdimm🎨 en sevdiğim çiçek sarı lale çok klasik ama olsuun qwqwqwq😌 Piramitler voleybol hayvanlar dan falan konuşmayı çook severim çoğu insan bana çok soğuk bi insansın der ama ben asla böyle olduğumu düşünmüyorum gsliyim öylesine tutuyom futbolu acayip saçma buluyorumm en sevdiğim yazar Agatha Christie teyze 💖 fav rengim pembe ve lacivert bişeyi yapmadan çok düşünürüm yatmadan önce herşeyi kafamda kurarım (overthink)🤗 bazen gereksiz duygusal ve enerjik olabiliyorum mesela her zaman kayıp balık Nemo izlerken ağlarım hüngür hüngüür😭geceleri acayip sakar ve gereksiz bi enerji olur üstümdee🐵 ben buyuuumm💖🐽(ne kadar klasik bi insanmışım yaa😭😭😭)biraz kısa olduu💕
İleti
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ben kimim veya neyim
Credit: filepenyez ✯ İlk yapan sendin diye biliyorumm Hayruş ✮⋆˙ 'tan gördüm ilkk ve zümi'nin yorumlarına biraz yazmıştım ama buraya da yazıyorumm Doğum günüm 15 Temmuz. Adım Luna Nochestar, gerçek adımı paylaşmayı düşünmüyorumm. Elf, siren veya cadı olabilirim ama elf derken Noel babanın elfleri değil Tolkien'ın elflerinden bahsediyorum (bu kitle yanlış anlamaz ama olsun) Mbti tipim: Intj Enneagram'ım: sp1, sp5, so4 (ben bilmiyorum aslında Mari söyledi dmdmdnns) Hobilerim: Kitap okumak, kitap yazmak, çizim yapmak, gitar çalmak, bale, artistik buz pateni, quad paten, film/dizi izlemek, figür vb. toplamak Daha az yaptığım hobilerim: Miniminnacık keman, eskiden piyano Film zevkim -Yüzüklerin Efendisi -Harry Potter (Rowling değil HP) -Açlık Oyunları ve animasyon filmler, spesifik olarak: Studio Ghibli, Pixar, Httyd filmleri olabilir Dizi pek izlemiyorum ama Stranger Things, Pjo severimm Favori animelerim -Aot -Vinland Saga -Frieren -Witch Hat Atelier -Csm -Tbhk -Death Note
Ben kimim, neyim?
İyi ki herkes şuan bunu yapıyor çünkü size kendimden hiç bahsetmedim😖Kaynak: filepenyez ✯ Öncelikle adım Sena Burçlarım: Güneş burcum Oğlak, Yükselenim Koç, Ay burcum Boğa yani bütün boynuzlu burçlar ben de var sjsnsjsn Bu burçlardan da sinirli bir tip olduğumu anlayabilirsiniz xd Ankaralıyım ama memleketimde yaşamıyorum😶‍🌫️ En sevdiğim renk: Kırmızı Favori dizilerim: Supernatural, Once Upon A Time, Our flag means death, Victorius Favori animasyonlarım: Esrarengiz Kasaba, Adventure Time, The Owl House(dehşet öneririm), Monster High, Ever After High Müzik zevkim çok geniştir, en sevdiğim şarkıcı yoktur. Anlayabilmeniz için spotify'ıma bakmanız falan gerek. Tek özelliğim Türkçe dinlemiyor oluşum. Bir de kpop dinlemem Çok sadığımdır, onun için bana saygısızlık edilmesi ya da yalan söylenmesi gururumu çok kırar Tam bir Gamer'ım🎃 Resident Evil, The last of us, minecraft, Sims 4, Mlbb, Asassin's Creed, Witcher, Roblox'ta MM2 (kapanmadan önce), Slime Rancher, Hello Neighbor ÇOOOK SEVERİMM Hogwarts binamı bilmiyorum, sizce👽(Düzenleme: Ravenclaw çıktım pek de şaşırdığım söylenemez. Yine de mega zeki değilim.) Artistik Buz Patinajına çok büyük ilgim var. Yaşım çok uygun değil ama başlamayı düşünüyorum. Şahsi favorim Kamilla Valieva✨️ Her daim kitap okuyan birisiydim, dizi film izlemeyi severdim (çok küçükken babam yanımda GOT izlerdi PENDPEBDOF), Oyunları severdim, Çizgi filmlere bayılırdım. Şöyle bir baktığımda hiç değişmemişim ama aynı zamanda da çok değişmişim (özlü söz) Narnia'dan Susan Pevensie'yim LOTR'dan Éowyn Monster High'dan Spectra Vondergeist Ever After High'dan Darling Charming
Ben Kimim?
Fikir filepenyez ✯'e ait,çok tatlı bir akım olmuş bu arada💞 5 Kasım'da dogdum. Akrep burcuyum.Yani aslında doğru düzgün bir hobim yok.Ama tatlı yapmaya ve müzik dinlemeye bayılırımm. Müzik zevkim biraz karışık ama genellikle MaNga dinlerim.Dizi izlemeyi de çok severimm ama asla basladigim diziyi bitiremiyorum. Resimle hiç aram yok maalesef😔 hep böyle portre cizebilenlere fln ozenmisimdir ama çöp adamdan ötesine geçemedim. Şiir yazmayi çok severim.Gs'liyim ee Hogwarts binam Gryffindor🦁( bunu yazarken askidaki slytherin tişörtüyle şöyle bi bakistik jskdnfkfmd) ama onu rengini begendigim için almıştım yani👉🏻👈🏻. Neyse yemek yemeyi çok severim bir kitap karakteri olsam muhtemelen sürekli yemek yiyen o yan karakter olurdum.Bir de boceklerden ve karanlıktan çok korkarım.En sevdiğim çiçek lale çok zarif bir çiçek bence. fav Disney prensesim Belle, My Little Ponny karakterim Twilight. Bu kadardı, buraya kadar okuduysaniz teşekkür ederimm🫶🏻
BEN KİMİMM???
ben bunu Hayruş ✮⋆˙ dan gördüm o da filepenyez ✯ ve Sȳzaerys•’dan görmüş çok güzel bi içerik olmuş hepsinin ellerine sağlıık 💖 7 aralık da doğdumm.yay burcuyum ,hayatımda benle aynı gün doğan sadece bir kişiyi tanıyorumm o da ۶ৎ Ophelia🫶🏻💖 en sevdiğim dizi prison break ,en sevdiğim animasyon rapunzel ,ınside out ve ejderhalı nasıl eğitirsiin 🤗 hobilerimi söyliyim 🐽 9 yıldır voleybol oynuyorum (hiç sevmiyom böyle söylemeyi 😭☺️)neyse resim çizmeyi çok severim özellikle tuvale başkaa anı olsun diye video çekmeyi,arkadaşlarıma küçük hediyeler almayı ve yapmayı da severimm 💝 en sevdiğim kitaplar Percy Jackson ve Yunan Tanrıları serisi ben bu seriyi 14 yaşımdayken acayip kafaya takmıştım 7/24 okuyordum hala öyleyim ama çok cıvıtmadan 💕 NEFRET ETTİĞİM ŞEYLEER😭 insanların birbirini şaka bile olsa zorbalamasından NEFRET ederiim yemek yerken yemeğin şapırdatılması biri bir yiyeceği yerken birbirlerine ikram etmemesi ıspanak ,pırasa ve balıık.🤮(o kadar çok şeyden nefret etmiyormuşum yaa)💖🐽 tavşan ve köpekleri çooook severiim başkaa en sevdiğim yemek mantı ve saarmaaa 😋 küçükken ressam olmak isterdimm🎨 en sevdiğim çiçek sarı lale çok klasik ama olsuun qwqwqwq😌 Piramitler voleybol hayvanlar dan falan konuşmayı çook severim çoğu insan bana çok soğuk bi insansın der ama ben asla böyle olduğumu düşünmüyorum gsliyim öylesine tutuyom futbolu acayip saçma buluyorumm en sevdiğim yazar Agatha Christie teyze 💖 fav rengim pembe ve lacivert bişeyi yapmadan çok düşünürüm yatmadan önce herşeyi kafamda kurarım (overthink)🤗 bazen gereksiz duygusal ve enerjik olabiliyorum mesela her zaman kayıp balık Nemo izlerken ağlarım hüngür hüngüür😭geceleri acayip sakar ve gereksiz bi enerji olur üstümdee🐵 ben buyuuumm💖🐽(ne kadar klasik bi insanmışım yaa😭😭😭)biraz kısa olduu💕
İleti