Kitabı baya sevdim, çokgüseeeellldiiii (Spoiler var)
9/10
·540 syf.··
Beğendi
·
2026 4. kitabı
Dikenler ve Güller Sarayı Y-Sarah J. maas Dex yayınları Fantastik Tek karakter anlatımı Yaş sınırı yok 533 sayfa Puanım 9 1- Dikenler ve Güller Sarayı 2- Sis ve Öfke Sarayı 3- Kanatlar ve Küller Sarayı 3,5- Buz ve Yıldızışığı Sarayı(novella) 4- Gümüş Alevler Sarayı Feyre üç kardeş arasında 19 yaşında olan evin en küçük kızıdır. Perilerle ilgili korkunç hikayeler dinleyip onlardan n*fret ederek büyümüştür. Annesi ö*lüm döşeğindeyken ablalarına göz kulak olacağına dair söz verttiği için dağda avlanmaktan tutunda odun kesip yemek yapmaya kadar her iş ondadır ablaları da asalak gibi hiçbir şey yapmadan duruyorlar. (Okurken bu kısımlar baya sinir bozucu geldi). Birgün ormanda avlanırken bir kurt görür, kurdun şekil değiştiren bir peri olup olmadığını anlamaz ama yine de onu vurur. Aradan iki gün geçmiştir ki evine güçlü bir kurt Tamlin gelir ve cana karşılık can diyerek Feyre'yi periler diyarına götürür. Kurt kıza kötü davranmak şöyle dursun Feyre'nin mutlu olması için elinden geleni yapar. Herşeye rağmen Bahar Sarayı Lordu Tamlin'in sakladığı sırları vardır. Veee birde Feyre'nin hayatına bodoslama giren Rhysand var ki ne yapmaya çalıştığını anlamak çok zor olsa da ona hiç kızamıyorsunuz. *Kitaptaki gizem unsurlarını sevdim. Hikayenin evreni çok güzel anlatılmıştı. Okurken aldığım notlar;
1000Kitap
Dikenler ve Güller SarayıSarah J. Maas · Dex Kitap · 20166,1bin okunma
10/10
·424 syf.··
2025 39. kitabı
Bir kere Giorgio’nun verdiği güven inanılmazdı.! Özellikle mafya kitaplarında buna çok takılıyorum. O güveni iliklerime kadar hissetmem gerek.! İlk kitapta mesela bu eksikti ve çok sinir olmuştum.. Bu açıdan Giorgio’nun daha iyi yazıldığını düşünüyorum.. Mektup vardı kitapta ve ahh çok severim, en gereksiz ve duygusuz yazılmış bir mektup bile olsa çok severimm, zaten orda ağladım ahahajjaha drama quenn Yaş farkı içeren kitapları okumayı sevmiyorum bu arada, gerçeklikten yoksun geldiği için.. Bu kitapta da puan kıracaktım ama istemedim ya.. Umrumda değil
Tutkuya KapılıncaGabrielle Sands · Artemis Yayınları · 2025409 okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
6/10
·301 syf.··
2025 36. kitabı
Herkese merhabalarr. Eli Mont'nin anne-babasının kitabı olan Lethal Vows'un yorumuyla geldimm. Oğullarının kitabını çook sevdiğim için yazarın tüm kitaplarına baştan başladım. Crue ve Ricci mafya içinden büyüyen biri ama Ricci bu ortama dayanamadığı için herşeyi bırakıp New York'a taşınıyor. Crue ise Ricci gitmeden önce ona onunla evleneceğini söylüyor tabii kızımız bir şok oluyor ve Crue 34 yaşına bastığında onu bulup evleneceğiz diyor. 34 yaşına bastığında da Ricci'yi buluyor. Kitabın sevdiğim yanları da oldu sevmediğim yanları da. Sevdiğim yanı Ricci'nin Crue'ye kolay kolay boyun eğmeyip sonunda kadar diretmesiydi. Sevmediğim şey ise direkt Crue oldu. Sahiplenici erkek karakter okumayı seviyorum ama bu adamın takıntısı direkt evlenmeye yönelikti ve kızı o kadar daraltıyordu ki kitabı okurken ayy bir sal artık dediğim yerler oldu xjidjxhdjd Ricci onunla birlikte olmak konusunda çok direnemiyor maalesef ve ona sadece seks diyor ama bunun öyle olmadığını hepimiz biliyoruz hxsijxhdjd Yani adamın amacı evlilikken kızın sadece takiliyoruz ya havalarında olmasına biraz delirdim djjdkdxn hem istemiyorum hem istiyorum tavrı beni delirtse bile evlilik konusunda sonuna kadar dayanması ve Crue'nin cahilliğine katlanması büyük bir şeydi bence jxjsksbxjd Kitabın özellikle sonlarına doğru bir şey oluyor ben bu kadar yapmaz dedim ama adam evliliğe kafayı öyle bir takmıştı ki onu da yapmaya çalıştı. Crue gibi güçlü ve ne istediğini bile bir erkeğin aile işine ve geleneklerine bu kadar bağlı olup bunun için diretmesini sevmedim. Üstelik bunu son ana kadar diretiyor. Crue kitabını Eli'nin kitabında da pek sevmemiştim açıkçası xjsijdhx Serinin ilk kitabı benim için ortalama olarak başladı ama umarım devam kitaplarını severimm.
Lethal VowsT.L. Smith · Crystal Publishing · 20239 okunma
Fantastik ve aşk severimm
7/10
·733 syf.··
2025 18. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 15 Ocak 2025 17:23
Evett güzel bir kitapla GELDİMM Konusu baş karakterin deniz kızı olması ve 200 yılda bir bunlara insan olma hakkı veriyorlar ilk hakkında kötü şeyler yaşamış o yüzden ikincisinde de sıkıntı yaşamaktan korkuyor kızımız. Oğlan da onu mağra da buluyor ve olaylar gerçekleşiyor. Görünen olarak konu buu ama aslında her şeyin çok farklı olduğunu düşündüğümüz gibi bir varlık olmadıklarını öğreniyoruz sonlara doğru ne olduğunu demicem spoi vermek istemem. Kitap gayet güzeldi, yetişkin içerikli konuşmalar vardı. Tek kitap. Aşk, fantastik, olay her şey var diyebilirim sürükleyiciydi yani okunuyor, okutturuyor kendini. Birkaç yer/ sahne hoşuma gitmedi erkeklerin hareketleri ne alaka ya dedirttiren şeyler oldu ama kasılcak okutmayacak türden şeyler değildi bunlar sorun yok yani. Biraz daha kısa olabilirdi ama bu şekli de gayet iyi. Benlik bu kadar öneriyorum. Alın, okuyun, isterseniz okutturun hdnagsjdhaj
1000Kitap
Bir Deniz Kızı HikayesiCorleonis Canan A. Düzgan · Postiga · 2015236 okunma
10/10
·384 syf.··
Beğendi
·
2024 11. kitabı
eveeet şimdiki kitabımız okur katili olarak bilinen adora yağmurun kitabı gel gel korkma en azından diğerlerine göre daha normal bu. bek yeminle öncelikle kitabın kapak tasarımı çok güzel posterin boyu falan çok severimm kitap düşmandan aşka yani sevenlere sesleniyorum. GİDİN ALIN PİŞMAN OLMAZSINIZ İNŞALLAH diyor ve konusunu özetliyorum şimdi bir kızımız var namesi iklim kendisi buz patencisi. bu kızımın düşmanı var iki tane biri karza(kocamız olacak adamm) diğeride sevina (cadımı yılanmı belli değil) neyse bu kızımızın partneri sonat sakatlanıyor. e partnersiz olmaz ve erkek partner bulmak çok zorr. bu da hangi akılla allah bilir(gjprghhtye) karzanın ismini söylüyo ve partner oluyolar falan filan gerisi spoi olur kitap gerçekten çok güzel soft lise kurgusuna benzetirim hep arada yazışmalarda var ama çok değil yani bi yarı texting denmez yorum bu kadar soruları yazınız efenim çekinmeyiniz
Buzdan KıvılcımAdora Yağmur · İndigo Kitap · 20241,465 okunma
Son pişmanlık neye yarar
10/10
·282 syf.··
Beğendi
·
2024 289. kitabı
Kitap gerçekten akıcı ve güzel bir dille yazılmış. Okurken kendi pişmanlıklarım, keşke yapsaydım dediklerim aklıma geldi. O fırsatlar kaçmış olabilir evet ama hala vaktim var. Gerçekten çok beğendiğim ve beni düşündüren bir kitap oldu. Yazarın felsefeye olan yakınlığı hoşuma gitti. Felsefeyi ben de çok severimm. Herkesin bir kere okuması gereken notlarla dolabilecek bir kitap
Edebiyat
Gece Yarısı KütüphanesiMatt Haig · Domingo Yayınevi · 202598,5bin okunma