Yine senden umut kesmem...
Beni çölden çöle atsan
Yine senden umut kesmem
Garipler içine atsan
Yine senden umut kesmem...
youtube.com/watch?v=FBiefl5...
Rabbim belki de bir daha yaşayamayacağımız bu bayramın kıymetini,değerini bilenlerden eylesin. Sevdiklerinizle ve sevenlerinizle nice bayramlarınız olsun.
Bayramlar; dargınlıkların unutulduğu, incinen gönüllerin tamir edildiği, coşkuyu ve sevinci hep birlikte yaşayabildiğimiz en özel zamanlardır. Bu günlerin değerini bilmek dileğiyle, Ramazan Bayramınız mübarek olsun.
------------------
Ölüm ölene bayram, bayrama sevinmek var;
Oh ne güzel, bayramda tahta ata binmek var...