Bu kitap da konunun ilerleyişini siz seçiyorsunuz. Kitabın en baş sayfasında kişilerin anlatıldığı paragraflar var ve minik çizimler yer alıyor. Ben orayı ilk okuduğumda direk karekterimi seçtim ve bunun üzerinden ilerleyeceğim dedim. Ama direk onu seçemedim diğer seçimleri de gözden geçirip ilk olarak Sör Benedicti seçtim. Onu okudukça onda devam etmek istedim ama son seçimim yine beni ilk istediğim karakter olan Lord Craven a çıkardı yolumu Ve bununla sona ulaştım. Sonu açıkcası hem beni tahmin etti hemde tatmin etmedi çünkü çok çabuk ilerledi olaylar. Sonra tabi diğer seçenekleri de göz atıp tekrardan okumak istedim bu seferde Benedict ile mutlu sona ulaştım. Yine çok çabuk bitti yine tatmin olamadım ama eğlenceliydi. Eğer biraz daha küçük bir yaşta lise çağlarımda okusaydım eminim daha mutlu olabilirdim. Çünkü kitap bana biraz romantik manga havası verdi ve birazda wattpad kitaplarına benziyor hiçbir edebi değeri yok. Verdiğim paraya da açıkcası biraz üzüldüm ama çok merak etmiştim hiç değilse merakım geçti