Benim bu kitaba başlarken beklentilerim baya yüksekti. Çünkü çevremde ki herkes kitabı çok övmüş ve çok güzel olduğunu söylemişti sosyal medyada falan da güzel olduğuna dair bir çok şey duymuştum ama ben kitabı bitiremedim. bana göre biraz ağır ve yavaş ilerledi. Yunan tanrılarını, mitlerini seviyorum diye başlamıştım benlik değilmiş. Genel olarak konu Kirkenin etrafında dönüyor adından da analayacağınız üzere. Ama benim beğenmemem diğer okuyucuları etkilemesin sizler bir şans verin belki seversiniz :)