Sevmek, mübalağa sanatıdır. Abartın...
İçinizdeki sevgiyi ölçülü yaşamaya çalışarak ziyan etmeyin. Bırakın hisleriniz tahtından taşsın, kelimeleriniz yetmesin. Çünkü sevmek, duyguların en güzel mübalağasıdır. Abartın...
Duygu ve Düşünce
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
“Şimdi en koyu renginde gözlerin Şimdi benimlesin Tüm kaygılardan uzak Anlatılmaz sıcak bir his var Aramızda Şiir gibi bir şey seni sevmek” Ümit Yaşar Oğuzcan
Ve bazen hayattır sevmek. Birini çok uzaktayken bile yüreğinde taşıyabilmek... Özdemir Asaf
Alıntı
“Ayna hâtıra gözler ve sevmek…” Sezai KARAKOÇ ‘Köşe
01.58
Senden önce hayatımda birçok şey eksikti. Ne yarını düşünürdüm ne de geleceğe dair güzel hayaller kurardım. İçimde taşıdığım yorgunlukları kimseye anlatamaz, çoğu zaman kendi sessizliğimde kaybolur boğulurdum. Gülüyordum belki ama her gülüşümün arkasında tamamlanmamış bir yanım vardı.Sonra sen çıktın karşıma.Bir anda her şey değişmedi belki ama zamanla hayatımın en güzel alışkanlığı oldun. Kalbimde ne varsa korkmadan koydum önüne. Kendimi saklamadım, gizlemedim, eksiltmedim. Olduğum gibi geldim sana. Çünkü ilk kez birinin yanında kendim olmaktan korkmadım.Yanlışlarım oldu, eksiklerim oldu. Bazen kelimelerim yetmedi sana, bazen sustum. Ama bil ki sustuğum anlarda bile aklımda hep sen vardın. Seni sevmek bana zor gelmedi. Çünkü kalbim seni hiç yabancı saymadı.Sen geldikten sonra bazı şarkılar daha güzel çalmaya, bazı günler daha anlamlı geçmeye başladı. Kalabalıkların içinde bile yalnız hissetmez oldum. Çünkü artık seni düşünmek bile yüzümde bir tebessüm bırakıyordu.Belki kusursuz değilizim. Belki zaman zaman kiriyorum, üzülüyorum. Ama şunu bilmeni isterim ki seni severken hiçbir zaman rol yapmadım. Sevgimin içinde yalan yoktu, çıkar yoktu, sahte hiçbir şey yoktu. İçimden geldiği gibi sevdim seni.Bugün dönüp baktığımda iyi ki varsın diyorum. Çünkü sen, hayatımın kötü günlerine umut, karanlık gecelerine ışık oldun. Ve ne olursa olsun, kalbimin en güzel köşesinde hep sen olacaksın bal gözlüm.