Zamana ve sancıya dayanmanın en basit yolu,sonunda muhakkak geçeceğini unutmamak.Evet,her şey geçiyor.Sevmek bile,acı çekmek bile,kanamak bile,yaşamak bile,dünya bile,azalmayı dahi beklemeden bitiveriyor.Ağrı diniyor.
Bir yerden sevmeye devam edebilir miydim? Çünkü sevmek, yarıda kalan bir kitaba devam etmek gibi kolay bir iş değildi. Ya hiç sevmemişsem bugüne kadar? Bir kitaba yeniden başlamak gibi, sevmeye yeniden başlamak pek kolay sayılmazdı herhalde.