Yaslıydım,yas tutmak istiyordum, kendimi esir ettiğim bütün mahrumiyetleri seni görmekten mahrum oluşuma yüklüyordum. Ve ayrıca sadece sende yaşama tutkumun başka yöne kaymasını istemiyordum
Belki birkaç eş dost gelecek ve çelenk getirecek,fakat bir tabutun üstündeki çiçeklerin ne anlamı olabilir ki?
Beni teselli edecek ve bana sözler söyleyecekler. Sözler,ama sözlerin ne gibi yararı olabilir bana?
Biliyorum, bundan sonra yine yalnız kalmak zorunda kalacağım. İnsanların arasında yalnız kalmaktan daha korkunç bir şey yoktur. Bunu o zamanlar öğrendim.