Güneş doğduğunda nasıl karanlıklar yok oluyorsa dünyamızdaki her türlü baskı, zulüm ve haksızlık da inananların çalışmalarıyla yok olacaktır. İnanıyorsanız en üstünsünüz. Zafer ise elbette inananlarındır ve zafer yakındır. İşte bizim davamız budur. Ne mutlu bu hak davada canla başla koşanlara.
Dünyaya geldiği gün başlar insanın arayışı..
Anasının kokusunu arar ilkin
Sonra karnını doyurma arayışı..
Kimi özgürlüğünü arar bir kafesin icinde,sevdiklerini arar
Kimi ne aradığını bilmez
Ne bulabilir ne de umabilir.
Kimi hiç aramadan bulur,nasip işi derler.
Kimine öyle kimine böyle.
İnsanoğlu arar durur..
Ama bilmez ki aradığı daima yanındadır
Taa içindedir.
Güzelsiniz ama boşsunuz diye ekledi Küçük Prens.
Kimse sizin için canını vermez.Buradan geçen herhangi bir yolcu benim gülümün size benzediğini sansa bile o tek başına topunuzdan önemlidir.
Çünkü üstünü fanusla örttüğüm odur,
Rüzgardan koruduğum odur,
Kelebek olsunlar diye bıraktığınız birkaç tanenin dışında bütün tırtılları uğrunda öldürdüğüm odur,
Yakınmasına,böbürlenmesine hatta susmasına kulak verdiğim odur.
Çünkü benim gülümdür o.
-Gerçeğin mayası gözle görülmez-