Şevval Kaya

Şevval Kaya
@sevvalkayaaa
❝ Belki de gökyüzü insanlardan uzak olduğu için bu kadar güzeldir... ❞
Reklam
" Böyle birdenbire olması ağrına gidiyor insanın. "
Sayfa 120 - İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
Öylesine mutsuzsunuz ki, hep, asıl suçlu benim, diye düşünüyorsunuz.
Sayfa 244 - İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
+1
Güvenebileceği tek kişinin kendisi olduğunu öğrenmişti.
Sayfa 161 - Koridor Yayıncılık·Kitabı okudu
Edebiyat