sewall

sewall
@sewooo
Zorlu yollardan yıldızlara️️
ankara
serhâd, 15 Mayıs
87 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
yolda bulduklarinizi değiştiğiniz herkes umarım o yolda sizide başkasına değişir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnançları uğruna ölümün eşiğinde bükülmeden duranları, var olalı bilir dünyamız. Çünkü bazı ölüler dünyanındır.
Birbirimizi kırmanın maharetine değil de gönül almanın zarafetine ihtiyacımız var. Varsın, zarifliğimizi zayıflıktan saysınlar...
George Orwell 1984 kitabında " Hiçbir yararı olmayacağını bile bile insan kalmanın çok önemli olduğunu düşünüyorsan, onları yendin demektir. " diyor. Vicdanımdan yorulduğum anlarda kendime hep bunu hatırlatıyorum.
Sohbet edelim istiyorum seninle, vedalaşmayalım, bir nokta koymayalım cümlemizin sonuna, nerede bitecekse orası yarım kaldığımız yer olsun.