sewall

sewall
@sewooo
Zorlu yollardan yıldızlara️️
ankara
serhâd, 15 Mayıs
87 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
Latif ve narin ne vardıysa içimde, Hoyratça kırdı geçirdi dünya, Memnunum, barışığım yine de, Sabırla yeni yapraklar veririm Yüzlerce kez kırılmış dallarımdan Ve tüm acılara rağmen hala Aşığım ben bu divane dünyaya.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Düştüm bir ormana yol belli değil Oy zulum zulum, başımda zulum, uzak git ölüm...
Seni kırk kez sordular Bilmiyorum dedim Biliyordum...''
Ama bilmeliydiniz ki haklı azınlık, haksız çoğunluktan daha güçlüdür.
İçimde yarım kalmış bir konuşmanın üzüntüsü vardı”