Şeyda

Şeyda
@seydaakb
•Dicle Üniversitesi •Okumak ruhu dinlendirir. •Üslubun kimliğindir!
Bırakın kanım kaynayarak geçsin ömrüm!
Sayfa 1·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kahve ve Kitap kokusu…
Karşısında yaşamaya değer bir şey vardı işte; kazanmak için savaşmaya, mücadele etmeye ve evet, uğruna ölmeye. Martın Eden

Şeyda

, bir kitap okudu
Puan vermedi·56 syf.·
2025 18. kitabı
Stefan Zweig
8.2/10 · 6,7bin okunma
Emre ile Ayşe’nin aşkı da mahşere kaldı.
Puan vermedi·224 syf.··
2025 17. kitabı
Emre gibi seven adamlar kaldı mı? Kitap bize imkansız aşkı, gerçek aşkı, fedakarlığı ve nasıl sevilmeyi anlatıyor. Sevginin, aşkın ne olduğunu kitabı okurken bir kez daha anladım. Böyle sevdalar kaldı mı diye düşündüm. Emre’nin aşkı, güzel sevmesi, ruhuma dokundu. Eser güzel, akıcı, iyi okumalar.
İntizarNurullah Genç · Timaş Yayınları · 20241,428 okunma

Şeyda

, bir kitap okudu
Puan vermedi·224 syf.··
2025 17. kitabı
Nurullah Genç
8.2/10 · 1.428 okunma