Abdulkahar Seydaoğlu

Abdulkahar Seydaoğlu
@seydaoglu
Reklam
"Zararı âmmı def için zararı has ihtiyar olunur!" (Kamunun yararı bireyin yararından üstündür.)
Edebiyat
"Saadet hayatı olduğu gibi kabul etmektir..." demiş. Ne doğru söz! Hayatı olduğu gibi kabul etmeli ve ona ne bir şey ilave etmeli, ne de ondan bir şey eksiltmeli...
Edebiyat
Hayattan fazla şeyler bekleme. Dünyada her felaketin içinden en az zararla sıyrılmanın yolu hayata uymak, muhite uymak, hiç sivrilmemektir.
Edebiyat