Momo'yu ilk defa okuduğum zaman hoşuma gitmemişti ve kitabı kütüphaneye geri bırakmıştım. Aradan bir yıl gerçektensonra içimdeki duygular beni Momo yu okumaya itekledi ve iyi ki okumuşum. 17 yaşında , telefon bağımlısı olan bir genç kızım. Bu kitap bana iki şeyi öğretti. Birincisi zamanımı boşa harcamayıp daha önemli şeyleri yönelmek ve en önemlisi dinlemeyi öğrendim. Dinlemek bir insanın anlamak demektir. Momo gibi bir dinleyici olmanız dileğiyle.