Kalbimde, saymayı bıraktığım kadar çok karmaşa vardı. Bu karmaşaları elleriyle açmaya çalışan o adama minnet, ömrüm boyunca bana yoldaş olacaktı. Yıllar önce yarası kabuk bağlayan bir acı vardı. O yarayı elleriyle iyi etmek isteyen adamın çabaları, beni acımdan sıyırmıştı.
Kollarında gerçek sevgiyi bulduğum, beni şevketiyle sarıp sarmalayan o adam, abimdi..
Kollarında mutluluktan ağladığım anların gelmesini sabırla beklediğim adam, Yasin Görkem…