📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitap gerçekten akıcı ve 3 günde bitirilebilecek kadar gidiyor.İlk 250 sayfası gerçekten masal gibi ama sonra insan yavaş yavaş artık bitsin yani yeter uzadı demeye başlıyor.Baş kahramanımızın kitabın bir yerinde isyan sözcüğü var ve bir Müslüman bunu okuyup estağfurullah demez ise Allah muhafaza sorun olabilir diye düşünüyorum Kitabın sonu beni çok etkiledi ve biterken duygu yüklü bitti.Almak isteyenlere tavsiyem odur ki çok merak ediliyorsa alınabilir ama onun dışında daha iyi kitaplar okunabilir.