safiye

safiye
@sfyee_
-bize duymak istediklerimizi söyleyen kitapları severiz…
okuyorum
izü
istanbul
20 Mayıs
102 okur puanı
Kasım 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Bi seferinde hasta olmuştum, tifoydum, hastanede yattım, yav ne güzeldi be. Keşke yine hasta olsam.
1000k
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Güneş ışınlarının görmediği karanlık bir hastane odasında yatma hayalinden hoşlanır olmuştu..
İnsan ve Duygular
Hayat dayanılmaz ölçüde sıkıcı ve aptaldı.
Hayat
Yaşama gücü, canlılığı kalmamıştı ki dürtsün onu. Ölmüştü. Ruhu ölü gibiydi..
İnsan ve Duygular
Ama ben mutlu olmayacağımı da biliyorum. Ne zaman kendimi mutlu gibi hissetsem mutluluğumu bozan sorular geliyor aklıma.
İnsan ve Duygular