Tadı kanınız ve gözyaşlarınız gibi gelse de kadehlerinizi yalnız başınıza için ve size sunduğu susuzluk için hayata teşekkür edin. Çünkü eğer susuzluk olmasaydı yüreğiniz, kurumuş bir denize kıyı olurdu, ne bir gelgit olurdu ne bir şarkı.
Sayfa 24 - Kadehinizdekini yalnız ve çoşkuyla için.·Kitabı okudu
Çoğu zaman hayata acımasız anlamlar yükleriz, aslında acımasız ve karanlıkta olan bizlerizdir. Onu boş ve işe yaramaz görürüz, aslında ruhumuz tenha yerlerde amaçsızca gezmekte ve kalbimiz bencil bir sarhoşluk içindedir.