Sanki o kadının şefkatli ve şakacı bakışları, sevgisi bana bu dünyanın ne kadar güzel bir yer olduğunu öğretecekti. Bir yandan bunu hissediyor, diğer yandan içimden geçenlerin hepsinin boş bir hayal olduğunu düşünüyordum.
Tomris Uyar, "Bazen unutmak gerekir umutları yitirmemek için." der ;
Cemal Süreya ise, "Unutsun beni demişsin. Bu bana imkansız geliyor. Çünkü unutmam için önce seni hatırlamam gerekiyor."
Bana yıllardır tanıdığı, çok iyi bildiği birine bakar gibi bakıyordu. Bakışı öyle tatlı ve dostçaydı ki , içim mutlulukla doldu. Ve ben de ona aşkla baktım. Ama bu sefer o gözlerini kaçırdı benden.