"Aslında bizler düşler için yaratılmışız, yaşam için gereken organlardan yoksunuz.”
Hayal kurmaya devam et sevgili okur, çünkü hayal eden yanımız yaşama en çok tutunan yanımızdır. 🌸
Yey yey yey! İyileşiyorum 🥳
Bir aydır Tanrıların korkudan lanetlediği Fenrir gibi zincirler içinde kıvranıyordum. Beynimin her hücresine ulaşan ağrılar, ayağımı yerden kesen baş dönmeleri, temasıma engel olan uyuşmalar, stresin döllendiği mide bulantıları... Hepsinden kurtuldum. Sadece uzun bir tedavi süreci olacak, onu da halledeceğim.
Fenrir'le tek farkımız, onun kaderini Tanrılar yazdı :)