shems

shems
@shems_92_
Önce bir az ağladılar ama alıştılar şimdi. Aşağılık insanoğlu her şeye alışır!
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Fakat doğru ya, nasıl da unutmuşum! Kötülüğün takdir edildiği, iyiliğin ise tehlikeli bir aptallık sayıldığı bir dünyada yaşıyoruz.
1000Kitap
Yiyordu, içiyordu, uyuyordu, uyanıyordu; ama yaşamıyordu.
1000k
Gecə xəlvətcə bizə sevgili yar gəlmiş idi, Üzü aydan da gözəl nazlı nigar gəlmiş idi. Tər axıb gül yanağından, bulud örtmüşdü ayı, Onu düşmənmi qovub, könlü qubar gəlmiş idi?
Edebiyat