Burası çok değişmiş. Bir de zaten her şey herkes çok değişiyor eski tadı yok. Daha farklı anlamları vardı tutulmuş günlük gibi. Şimdi anladığım şekilde önceliklerin ön plana çıkanların değiştiğini görüyorum. Üzücü galiba.
İlk defa bu yazarın bir kitabını okumaya değer bulmadım. Bir hayli şaşırttı açıkçası konu o kadar bilindik ve basit geldi ki tavsiye edemeyeceğim sanırım...
Zaten harika bir kitap olduğu tüm dünyaca bilinen bir kitap. Son günlerde beni daha az yoran ve olay odaklı kitaplar okumayı tercih ediyorum. Stephen King ile başladım ve Harry Potter serisi ile devam ediyorum. Stephen King'in de iyi bir yazar olduğu su götürmez ama çeviriden mi kaynaklı bilmiyorum, Harry Potter okuduğumdaki kaliteyi onda bulamadım. Yine de okuyacağım.