VAZGEÇ

VAZGEÇ
@siir_kitap_1
/ Ötesi Deniz / Berisi Gökyüzü / instagram.com/gonlumm090?igsh...
Puan vermedi·1062 syf.··
2026 9. kitabı
·
83 günde okudu
·
Okunma: 19 Nisan 2026 21:25
Merhaba arkadaşlar. Bir başyapıtı bitirmenin sevinciyle yazıyorum. Anna Karenina, sosyal medyada sıklıkla gördüğüm,yarım bırakılan kitaplar arasındaydı. “Saygıyı, sevginin olması gereken yerdeki boşluğu saklamak için uydurmuşlar” Bu söz, kitabı okumaya karar vermeme sebep olan sözdü. Anna Karenina’dan sonra kalın kitap okuma korkumu yendim. Kitap bitti, çok mutluyum, üzerimden bir yük kalkmış gibi hissediyorum. Ama Anna adına üzgünüm. Sonu mutlu bitsin isterdim. Tolstoy kitabı yazmakla kalmamış, yaşamış ve yaşatmış da… Bir dizi izler gibi okudum kitabı. Anna’nın yaşadığı her ruh halini ben de onunla birlikte yaşadım diyebilirim. Kıskançlık, ihtiras, karamsarlık, hüzün, arada kalmışlık… Anna, tutkuları ve toplumun yargıları arasında sıkışıp kalmış bir kadın. Hayatının merkezine aldığı kişi tarafından hüsrana uğrayan her kadın gibi, o da duygularına yenik ve çaresiz. Ve kaçınılmaz son… Bir de Levin var tabi; Lev Tolstoy’u temsil eden varoluş sancısı çeken, hayatın anlamını arayan Levin… Anna için tutku, Levin için huzur… Kitapla kalın
Anna KareninaLev Tolstoy · Türkiye İş Bankası Yayınları · 202555,7bin okunma
VAZGEÇ
Kaleminize sağlık. Tolstoy bu yorumu begendi 😊
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“İnsan iyiliği değil kötülüğü sever. Hikâyelere bak… filmlere, dizilere bak… hep kötülüğü anlatıyorlar… neden? Kötülük çekicidir çünkü.”
Sayfa 332·Kitabı okudu
Alıntı
VAZGEÇ
Iyilik işin vakkosu oysaki 😉
“ ey aşk, tapınağın nerde senin, bıktım artık manastırların yalnızlığından. ”
Alıntı
VAZGEÇ
Zqten, yanlış yone bakıyordu Yorgo
Bu senede Diyarbakır'a gitmek nasip olmadı 🥹 Şu araba tutma olayindan nefret ediyorum😢
VAZGEÇ isimli okura yanıt verildi
VAZGEÇ
Westiyam rica ederim
Bu senede Diyarbakır'a gitmek nasip olmadı 🥹 Şu araba tutma olayindan nefret ediyorum😢
VAZGEÇ isimli okura yanıt verildi
VAZGEÇ
Westiyam öyle öyle içini ferah tut :)