.

.
@silacelik

.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·302 syf.·
2017 9. kitabı
Montaigne
8.4/10 · 65,7bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
7/10
·435 syf.··
Beğendi
·
2017 8. kitabı
Gorki okuyucuları bilir, Ekmeğimi Kazanırken başyapıtı sayılır. Fakat Ana en popüleridir. Kitaba gelince, Bir insanın kendini anlatması kolay değildir. Gorki ise bunu yapmış,üçlemenin güzel bir kitabını yazmış, koymuş önümüze. Klasikleri sevmeyenler vardır, Gorki sevmeyenler vardır, ha, ola ki bir Gorki okumak isteyen oldu bu kitapla başlamamalı kanımca. Giriş için "Yaşanmış Hikayeler" adlı güzel hikayelerinin derlemesi olan kitabı kâfidir. Daha sonralarında ise bu üçlemeye başlaması tavsiyemdir. Kitap zaten tam bir klasiktir. Asla eskimeyecek, yeni dönem viral olmuş yazarlar gibi asla unutulup sönmeyecektir.
Edebiyat
Ekmeğimi KazanırkenMaksim Gorki · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 20188,3bin okunma
8/10
·204 syf.··
Beğendi
·
2017 7. kitabı
"Evet, dünyanın ilk Şiir Cumhuriyeti'ni Amerikalılar değil, biz kurduk. Belki de, ilk kez bu konuda geçtik Amerikalıları! Kız Kulesi'nde ilan edildi Şiir Cumhuriyeti; sırtı Amerika'ya dönük, kapıdı Anadolu'ya açılan Kız Kulesi'nde..." Ah,sen yeni nesilin üstadı... Nasıl naif dokunuyorsun kelimelere. Nasıl ılımlı anlatıyor, nasıl güzel işliyorsun. Kendine has tatlı anlatımın, küçük söz oyunların, sıkmadan okutturuyor kendini. Verdiğin bilgiler, resimler zaten zevkine zevk katıyor insanın. Bu kitap olmasa bile her insanın kitaplığına en az bir Sunay Akın eli değmeli diye düşünüyorum.
Tuncay TerzihanesiSunay Akın · İş Bankası Kültür Yayınları · 20121,125 okunma
Sadece satış amacıyla yazılmış ve pazarlanan bir yazar olduğunu düşündüğüm klasik Elif Şafak. "Türkiye'de nasıl halka daha iyi pazarlayıp kitap satarım? " sorusunun cevabıdır bu kitap. Din, Allah aşkı, pembe kapak, AŞK adı altında edebiyatın kıyısına dokunmayan bir yazı dizini bütünü. Açıkça belirtmek gerekirse; zaten Elif Şafak sevmeyen biri olarak neden sevmediğimi sorgulamak isteyip Elif'e şans verdiğim ve kendimi haklı çıkardığım bir kitaptı. Tamamını okuyamadım. Bu kadar halka oynayan bir kaç yazar daha var ne yazık... Sonuçta para için yazıyor edebiyat yapmak için değil. Keşke Elif Şafak kadar okunabilseydin Didem Madak...Nilgün Marmara...
Edebiyat
AşkElif Şafak · Doğan Kitap · 200976,7bin okunma