Bir gecede bitirdiğim, hem hayaller kurduran hem de durup düşündüren bir kitap. Gerçekten çok güzeldi. İçindeki resimler, konusu, hikayesi, olayların gelişmesi.. Hepsi insanı alıp götürüyor. Hem çocukların hem de büyüklerin okuması gereken bir kitap.