19 Kasım’da sadece 25 sayfa okuduğum, sonrasında bir türlü elime alamadığım için 27 Kasım’da devam edip ertesi gün bitirdiğim kitap. Tam çerezlik. Basit ve sürükleyici bir anlatımı var. Sarah Jio’nun hangi kitabını okusam beğeniyorum zaten. Bu hikayede de balayına çıkan bir çift ve küçük bir aksilik yüzünden istemese de tek başına tekneye binmek zorunda kalan genç bir kadın. Tekne alabora oluyor ve hiç tanımadığı bir adamla hayatta kalmaya çalışıyor. En sonunda bir ada görüyorlar. Kelebek adası. Oraya vardıklarında uzun süre yaşam mücadelesi veriyorlar. Yaklaşık 2 sene orada kaldıktan sonra, herkes bu iki kişiden ümidi kesip öldüklerini düşündüğü anda ufukta bir tekne görünüyor. Biri diğerini bırakıp o tekneye biniyor ve eski hayatına dönmek istiyor. Tabii hayatını eskisi gibi bulabilirse...
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ne diyebilirim ki... Mükemmel bir seri. Rowling’in hayal gücüne her kitapta olduğu gibi bunda da hayran kaldım. Hayatımda hiç okumadığım kadar kalın kitaplar okutan bir seri ve meraktan günde 200 sayfa okutan kitaplar bunlar :) Gerçekten çok seviyorum ve şimdi sonuna geldim. Güle güle Harry Potter; seni cesaretin, sevgin, merhametin, yaptığın yanlışlarla, her şeyinle sevdim. İyi ki J.K. Rowling kızı okusun diye kitap yazmaya başlamış ve bu harika seriyi hayatımıza katmış.
Sonunda bitti... Rowling yine döktürmüş. Serinin en kalın kitabı olan Zümrüdüanka Yoldaşlığı'nı ilk 4 kitap gibi çok beğendim. Tabi uzun olduğu için çoğu kısım okulda geçiyor. Fakat kitap hiç sıkmıyor. Sayfayı her çevirdiğinizde acaba sonra ne olacak diyorsunuz. Umbridge'e deli olurken, Dumbledore'un her zamanki şefkatine mest oluyorsunuz. Benim en çok sevdiğim bölüm ise Kayıp Kehanet oldu. Çünkü Harry ve Karanlık Lord arasındaki bağlantıları öğrenmeyi çok seviyorum.
Tam sınav dönemine geldiği için yayıla yayıla okuduğum bir kitaptır kendisi. Ama yinede beğendim, serinin ilk kitabı gibi yine çok güzel. Filmini de merakla bekliyorum 17 Ocak 2018'de vizyonda:)
İlkinden sonra hemen alıp okumaya başladığım ciddi anlamda sürükleyici ve harika bir kitap. James abimiz çok iyi kullanmış hayal gücünü. Yine ben çok beğendim bu kitabı. Tavsiye ederim. He bu arada kitabı okuduktan sonra tabiki film boş gelecek ve beğenmiyceksiniz. Olsundu, Dylan O'brien için izlenir:)