📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İlk kez okudum Kemalettin Tuğcu'yu ve bu eserine bayıldım. Neden bilmem eski bir Yeşilçam filmini izliyormuş gibiydim.
Çok güzel mesajlar vardı içinde. Sonu beni mahvedecek diye endişelendim biraz. Altını bol bol çizerek okudum. Sevmediğim tek yanı bir karakter ne kadar çekilmez de olsa şiddete uğruyor olmasıydı. İçimden 'Yapmasaydın be sevgili yazar abi.' dedim ama bunu yazmasını o döneme verdim. Yapacak bir şey yok.
Genel olarak çok beğendiğim bir eser oldu. Kemalettin Tuğcu'yu okumaya devam etmek istiyorum, bu kitap bana bu isteği de verdi.
İnsanın bir noktada sanata da yönelmesi gerek.