Uzun zamandır vakit olmuyor, okuma yapmaya. Yaşam, planlarınıza muhteşem fikir; onay ya da eleştiri yapmıyor, kendi bildiğince çalıyor. Bu güzel hediye için @afroditbooks a çok teşekkür ederim. okuma ve yorumlama vaktini ancak bulabildim, zoraki.
Sabahattin Ali'nin fikri dünyasına erişebilmek için ayri bir pencere oldu. Dönemin dünyasına eleştirel yaklaşım ve hala güncel olmasi muazzam diyebiliriz, neden mi biz hala kendimize insanız.
Mistik, politik, hayali, gerçek ve kurgu gündelik edasıyla yazılmış olsada tadi gayet güzeldi. Fikri hüveyitini bir çırpıda o anda yazivermisçesine sergilemiş. Kolay ama etkileyici hikayeler/öyküler bir ustanın yapabileceği kabiliyet gereği.