Acı onu rahatlatıyordu, tanıdık ve yatıştırıcıydı. Alıştığı bir takastı. Başarı için fedakarlık gerekiyordu. Fedakarlık, acı demekti. Acı başarı demekti.
Şu an ne mutluyum ne de mutsuz.
Sadece her şey geçip gidiyor.
Şimdiye kadar pantomim sayesinde yaşamayı sürdürdüğüm bu insan dünyasında, gerçek olduğunu düşündüğüm tek şey bu.
Sadece her şey geçip gidiyor.
Bu sene otuz yedi yaşında olacağım. "Saçlarına aklar düştü" diye insanlar beni kırkımı geçtim sanıyor.
"İnsanların beni sevdiğini bilsem bile, sanırım onları sevme yeteneğim yoktu. (Aslında, diğerlerinin de 'sevgi' yeteneklerinin olup olmadığı konusunda şüphelerim var.) "