"Bazen insan kendisinde çok mutluyum deme hakkını asla bulamayacak kadar çok acı çeker."
Kitabın son ve en güzel cümlesi olan bu cümleyi alıntılayarak başlamak istedim incelememe; ancak çok da uzun bir şey yazamayacağım. Kitap hakkındaki düşüncelerimi tek bir kelime özetliyor zaten; harika. Kurgusu, dili ve karakterleri çok iyiydi. Beğenmediğim tek bir yanı bile yok, herkes okumalı diye düşünüyorum.
Siyah LaleAlexandre Dumas · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202319bin okunma
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Zavallı mutsuz Erik; ona acıyacak mıyız, lanetleyecek miyiz onu? O, tıpkı diğer herkes gibi birisi olmak istemişti yalnızca. Ama fazla çirkindi. Sıradan bir yüzü olsa insanoğlunun en seçkin üyelerinden biri olabilecekken o, dehasını saklamak zorunda kaldı, ya da onu türlü oyunlar oynamakta kullandı. Tüm dünyaya hükmedebilecek bir yüreğe sahipti, sonunda bir mahzenle yetinmek zorunda kaldı.