"Bazen insan kendisinde çok mutluyum deme hakkını asla bulamayacak kadar çok acı çeker."
Kitabın son ve en güzel cümlesi olan bu cümleyi alıntılayarak başlamak istedim incelememe; ancak çok da uzun bir şey yazamayacağım. Kitap hakkındaki düşüncelerimi tek bir kelime özetliyor zaten; harika. Kurgusu, dili ve karakterleri çok iyiydi. Beğenmediğim tek bir yanı bile yok, herkes okumalı diye düşünüyorum.