Bu kitap çok uzun zamandır okuduğum en iyi şeydi. Tek bir kusur bile bulamıyorum. O kadar beğendim o kadar çok etkilendim ki hikayenin içinden çıkabilmem uzun zaman alacak.
Bu kadar dokunaklı bir hikayeyi böylesine sürükleyici yazabilmek büyük bir başarı. 
Gece Açan Çiçekler’in hayatımda hep ayrı bir yeri olacak.
Hepimiz çürüyoruz, lakin herkes suçu diğerinin üzerine atıp vicdanını rahatlatmanın peşinde, ekşi çürük kokusunu üstüne alınan yok.
İnsanın bozulması hiçbir şeye benzemiyor.
Bazen kötü şeylerin olacağı en başından bellidir.
Fakat günah üzerimize kalmasın, şom ağızlılıkla suçlanmayalım diye sözcükleri yutarız, kötülük elini kolunu sallayarak aramızda dolanırken gözlerimizi yummayı seçeriz.