Sinem Toker

Sinem Toker
@sintoker
-Güzel bir gün ve ben yaşıyorum.

Sinem Toker

, bir kitap okudu
Puan vermedi·84 syf.·
3 günde okudu
·
2020 2. kitabı
Şükrü Erbaş
8.6/10 · 16,1bin okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Ömür Hanım, iyi ki ben de seninle yaşadım dünyayı.
Sayfa 67 - KırmızıKedi·Kitabı okudu
Şiir
"Bir gün ağzından uzak gülerse ağzım, Tanrı gökyüzüyle boğsun beni."
Sayfa 46 - KırmızıKedi·Kitabı okudu
Şiir
“Ufacık bir parçası olduğun evrenin, sana sadece kısacık bir anı bahşedilmiş zamanın bütünlüğünü ve payına düşen yazgıdaki küçücük rolünü hiç unutma. “
Sayfa 49·Kitabı okudu
Edebiyat