Edebiyat şunun için güzeldir: Senden asırlar önce yaşamış biri, senin de içini kemiren ve genellikle ifade edemediğin duyguları tarif etmiştir bir yerlerde. Varlığından haberdar olmayan birinin, senin yerine sıkıntı çekmiş olduğunu görmek rahatlatır. Anlarsın, yalnız değilsindir.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Shakespeare dedi ki: Ben hep mutluyum Neden Çünkü biliyor musun?
Çünkü Hiç Kimseden birşey beklemiyorum beklenti her zaman zarar verir
Hayat kısa bu yüzden hayatını sev ve mutlu ol
Gülümsemeyi sakın bırakma
kendin için yaşa ve konuşmadan önce dinle
Yazmadan önce düşün
Harcamadan önce kazan
Dua etmeden önce inan
Vazgeçmeden önce dene
Nefret etmeden önce sev
Ölmeden önce yaşa