Kitabı okumayı düşünenler varsa ilk yorumum pek de ince bir kitap olmamasına rağmen akıcı ve şade bir dili, sürükleyici bir olay örgüsü olduğu için çarçabuk okunacak bir roman. Aslında beğendiğim bu özelliği kitap ilerledikçe de eleştirdiğimi hissetmiş oldum; kitabın her bölümünde yoğun bir olay anlatımı var, karakterleri takip etmeye ve anlatılan olaylara hakim bir şekilde kitapta ilerleme çabasına girdiğimi fark etmiştim. Bu olay örgüsüne de asla sıkıcı diyemem fakat arada bir soluk alıp olaylar silsilesine ara verilirse nasıl olurdu diye düşündüğüm oldu. Anlatım kusursuz ve ayrıntılı bir şekilde aktarılmış, her bir karakteri mekanı gözününüzde canlandırmak mümkün. Sebepsiz bir merak uyandıran ve farkında olmadan sizi bu karakterlere, olay örgüsüne ve uğultulu tepelere çeken yalın bir anlatımla sizi sıkmadan bütün kitap boyunca bunu ilerleten okunulmaya değer bir eser.