ben bu kitabı 12 yaşımdayken okumuştum demiştimki "woah niye herkes öldü". güzel kitap ama 12 yaşımda okumasam daha mantıklı olurdu :') bide ismini unuttum ama (en son 12 yaşımdayken okudum çünkü...) yusufun evlendiği kızın ölümüne üzülmüştüm.
ben seriyi yani üç kitabı aynı anda eleştireceğim,ama sadece birinci kitabı koyabildim.
seri gerçekten güzel evet masalımsı bir anlatımı var ama hoş bir seri bence tek sorunu hep aynı olaylar olması.Sophie birinci kitapta iyi olarak başlıyor,kötü oluyor ve kitabın sonunda yine iyi oluyor. ikinci kitapta iyi olarak başlıyor kötü olarak bitiyor. üçüncü kitapta kötü (aslında tam olarak kötü değil bi ara pişman olduğunu söylüyor ama rafal'ın teklifini kabul ediyor falan ve kötü sayılıyor) ve iyi bitiyor^^. keşke olay örgüsü sadece sophie'yle gitmese.bunun dışında kitabı okumak güzel 12-15 yaş arası okuyabilir, 15 yaş üstüne sıkıcı gelebilir.